Audyt wysokości podatku od nieruchomości
Pandemia COVID-19 to nadzwyczajne zdarzenie, którego skutki ekonomiczne dotknęły większość polskich przedsiębiorstw. Sytuacja ta skłoniła przedsiębiorstwa do oszczędności w różnych sferach działalności. Kończą się programy pomocowe, dofinasowania do wynagrodzeń do pracowników i odroczenia obowiązków podatkowych wprowadzonych ustawą o COVID-19, a sytuacja wielu podmiotów dalej nie jest stabilna.
Przedsiębiorstwa poszukują oszczędności w podatkach pośrednich i bezpośrednich zapominając, że podatek od nieruchomości też może przynieść ogromne oszczędności.
Zamiast składać wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub rozłożenie na raty podatku od nieruchomości, złóż z nami wniosek o nadpłatę!
Skorzystaj z naszej pomocy, a odzyskane pieniądze przeznacz na inwestycje lub inne cele.
Nasza pomoc jest złożona z poniższych etapów.
ETAP I
PRZESŁANIE DOKUMENTÓW
(deklaracji za 2020 r., ewidencji środków trwałych, kalkulacji podatku od nieruchomości
ETAP II
ANALIZA DOKUMENTÓW
(sprawdzimy, czy poprawnie rozliczasz podatek od nieruchomości)
ETAP III
REKOMENDACJA
(informacja zwrotna o poprawności rozliczeń/możliwych oszczędnościach/ryzyku kontroli)
ETAP IV
DZIAŁANIE
(wizja lokalna, przejrzenie dokumentów za 5 lat wstecz, wniosek o stwierdzenie nadpłaty)
Jesteś zainteresowany ofertą?
Pozostaw swoje dane. Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe